B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Saltendilten 2013

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
regula
Forumavhengig

Ble Medlem: 20 Mai 2008

InnleggSkrevet: Søn Sep 01, 2013 8:36 pm    Tittel: Saltendilten 2013 Svar med Sitat

I fjor hadde vi en diskusjon på dette forumet angående løypelengder for damer versus herrer. Det ser nemlig ut til at herrene har klart større løpskapasitet men bare frem til de fyller 55. Da skal damene konkurrere i samme løype.
Jeg stilte derfor i trimklasse 6km og fikk i ettertid likevel godkjent den som ordinær konkuranseklasse. Men statuttene ble tydeligvis ikke revidert, så det burde vel i år gjøres før løpet!
Jeg vil gjerne delta men har ikke kapasitet til 11km
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Bamse
Orienteringslegende

Ble Medlem: 30 Apr 2008

InnleggSkrevet: Søn Sep 01, 2013 9:26 pm    Tittel: Svar med Sitat

Etter en relativt åpen prosess på diskusjonsforum er forslag til reviderte statutter sendt til styret. I disse er D55- flyttet til kortløypa. Hvis disse vedtas av styret så bør de gamle statuttene fjernes fra hjemmesida. Jeg mener det reviderte forslaget også ligger der om noen ønsker å starte diskusjonen på nytt og da under ny "revisor".
Til Toppen
admin
Administrator på forumet

Ble Medlem: 03 Jan 2007

InnleggSkrevet: Tor Sep 05, 2013 11:53 am    Tittel: Svar med Sitat

Jeg vet ikke om statuttene er vedtatt ennå, jeg har i alle fall ikke fått beskjed om det, og dermed er hjemmesiden slik den er.

Jeg var løpsleder i fjor, og da opererte jeg etter de nye statuttene og lot som de var godkjente.

Anbefaler å gjøre det.

mvh Arne Kristian
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Arild
Forumavhengig

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Søn Sep 15, 2013 6:23 pm    Tittel: Svar med Sitat

Ikke spesielt sprek påmelding til Saltendilten og Natt-km, ett døgn før påmeldingsfristen. Håper virkelig det skjer noe snart i Eventor så ikke avlysningsspøkelset kommer snikende..... Confused
Til Toppen
Martin F
Aktiv

Ble Medlem: 02 Apr 2011

InnleggSkrevet: Ons Sep 25, 2013 8:05 pm    Tittel: Svar med Sitat

Siden jeg var fraværende nesten 14 dager sammenhengende før Saltendilten og kom først tilbake utpå fredagen før løpet, er det på tide å takke de gode hjelperne jeg hadde som løypelegger.
Først takk til Anders Kure for kvalitetssikring og diskusjon om ideeer.
Så en spesiell stor takk til Marit Johnsen som redigerte ferdig i Ocad og hadde all kontakt med trykkeriet. Takk til Frode Ikdahl for god teknisk gjennomføring, sortering av kart på løyper etc.
Uten deres store innsats hadde det nok blitt dårlig med løyper i årets dilt.

Martin Very Happy
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet