B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Saltenkarusell 21.5

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Arild
Forumavhengig

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Man Mai 20, 2013 8:55 pm    Tittel: Saltenkarusell 21.5 Svar med Sitat

Vårt lager med A4-plastlommer er i ferd med å ta slutt. Det er usikkert om beholdningen rekker til løpet i morra. Alle oppfordres til å ta med plastlomme fra et tidligere løp for gjenbruk.

Det er forøvrig knallfint i skogen nå. Ingen undervegetasjon, fortsatt frosne og faste myrer, såvidt litt grønt på trærne, ingen insekter og nesten ingen bush. Værmeldinga er topp. Det ligger an til en flott tur i skogen, uansett når en melder seg på. Ligger det an til årsbeste i antall deltakere ??

Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Frode
Aktiv

Ble Medlem: 30 Apr 2008

InnleggSkrevet: Ons Mai 22, 2013 7:38 am    Tittel: Svar med Sitat

Ja hvor tar plastposene veien? Betalte en regning for 2500 poser like før påske. De kan umulig være brukt opp??
Til Toppen
Bamse
Orienteringslegende

Ble Medlem: 30 Apr 2008

InnleggSkrevet: Ons Mai 22, 2013 3:54 pm    Tittel: Svar med Sitat

Plastposene er på plass og nok til langt ut i neste sesong.
Til Toppen
Anders K
Forumavhengig

Ble Medlem: 05 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Mai 22, 2013 4:12 pm    Tittel: Svar med Sitat

Flott i skogen i går, og årets deltakerrekord, 81! Mye sprek løping av de yngste i 2 og 3/4 kilometerløypa, og tøffe 15-åringer som (frivillig, denne gangen) sprang løypa på nesten 7 km, på bra tider.

Størst prestasjon stod kanskje Søvik og Søvik for, som begge fikk slutt-tiden 1.25.13! Ikke så mye konkurranseinstinkt i den familien??

Selv har jeg forstått tabbene mine på post 12 og 13: etter noen riktig raske (sjekk strekktidene!) kortstrekk på god kompassretning til post 10 og 11, ble jeg så gira at jeg ikke skjønte at jeg måtte legge noen (enkle) planer til de neste postene. Dette kalles "skifte av teknikk" - og jeg har vel lest om det en gang...
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet