B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Saltensprint 7.5

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Arild
Forumavhengig

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Man Mai 06, 2013 3:09 pm    Tittel: Saltensprint 7.5 Svar med Sitat

Saltensprint fra Støver skole tirsdag 7.5. Det meste av løypa i skogen. O-sko anbefales. Løpet ligger i Eventor med forhåndspåmelding inen kl.18 i dag. Skuffende dårlig påmelding så langt. Alle som har tenkt å delta oppfordres å melde seg på her. Det FORENKLER arrangørjobben for flere og ikke minst den som steller med resultatservicen. Jo flere som melder seg på på forhånd, jo raskere resultatservice og mindre påmeldingskø !!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Ons Mai 08, 2013 8:39 am    Tittel: Svar med Sitat

Artig å være med igjen, jeg jogget meg gjennom løypa og det gikk bedre enn jeg håpet egentlig (jeg sliter ennå med kneet og kommer til å ta kortdistanse i karuselløpene). God opplevelse altså til tross for et ufyselig vær.

Det var morsomt å orientere på et helt nytt kart. Løypelegger hadde utnyttet kartet og terrenget godt. Flott at starten ble trukket vekk fra fra asfalt og skoleområdet. Vi kom oss ut i skogen med en gang.

Jeg hadde ingen bommer, traff alle postene og veivalgene ganske greit, men jeg løp sakte i forhold til det jeg pleier og hadde god kontroll.

Vi bør pushe dette med forhåndspåmeldingen litt bedre.
Til Toppen
Aviâja
Forumavhengig

Ble Medlem: 07 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Mai 08, 2013 11:12 am    Tittel: Svar med Sitat

Artig løype, Per!
Jeg ante ikke at det var så mye terreng mellom RV80 og Innstrandaveien. Vi trenger å løpe i nytt terreng!
Her er det gode muligheter for å trene på detaljer i terrenget.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet