B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Luke 6 2012: o-nøtt

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> Sett og hørt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Tor Des 06, 2012 10:48 am    Tittel: Luke 6 2012: o-nøtt Svar med Sitat

Luke 6 i kalenderen.

http://bom.bodo-orientering.no/2012/luker/6-2012.html

Diskuter under!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Espen Skiri
Forumavhengig

Ble Medlem: 06 Okt 2009

InnleggSkrevet: Tor Des 06, 2012 1:22 pm    Tittel: Svar med Sitat

Post 1 e nu lett, der tar man jo veien, så slepp man motbakke. Til mål ville æ ha tatt første vei mot sør hele veien ned, for så å ta den lille stien inn mellom husan. Umulig å løp over Hålogalandsgata uten å merk d, og d blir jo langspurt, og ikke orientering Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Jakob
Forumavhengig

Ble Medlem: 10 Jun 2009

InnleggSkrevet: Tor Des 06, 2012 3:24 pm    Tittel: Svar med Sitat

Takk Espen. Så først ikje stigninga til 1.-post, men no e det jo klart at æ ville tatt veien rundt (høyre).
På andre strekket e æ heilt enig. O-teknisk e det heilt klart enklast å løp heilt te Hålogalandsgata også opp mellom husan før posten, og lengdemessig trur æ det e ganske likt venstrevalget (1. vei te venstre og gjennom skolegårdn).
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Arild
Forumavhengig

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Tor Des 06, 2012 10:44 pm    Tittel: Svar med Sitat

høyreveivalg til post 1. Langstrekket er ikke like opplagt. Hvis topp løpsform er Børindgata helt ned til Hålogalandsgt et godt alternativ. Men venstrevarianten ser litt kortere ut og hvis jeg ikke føler meg i stand til å dra opp tempoet når jeg slipper å orientere så ville jeg valgt å løpe her. Ikke sti mellom husene på slutten. 3stk 90-vinkler istedenfor 1 betyr noen sekunders tidstap.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> Sett og hørt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet