B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

PRI 2012

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> PRI og Spurt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Anders K
Forumavhengig

Ble Medlem: 05 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Aug 29, 2012 6:59 pm    Tittel: PRI 2012 Svar med Sitat

Det har vært stille om indeksene hittil i år, men jeg har jevnt og trutt beregnet indekser. "Standarden" har vært litt mer ujevn i år, og våre aller beste løpere har stadig utfordret indeksbergningen med å løpe styggfort. Men - "Du kan itj gå på null", ifølge skøytelegenden Hjallis. Går det i det hele tatt an å få indekser under 60? Hva ville Olav Lundanes fått som PRI?

Til helga får vi bruk for indeksene i laguttaket i KM stafett. - Og høstens mest spennende (?) løp, klubbmesterskapet, baserer seg på indeksene. Noen enkeltresultater i det siste har vært litt merkelige, kan det være at noen posisjonerer seg før klubbmesterskapet, eller kan det være at noen gambler på tirsdagsløpene våre??

"Here are the results...", et utvalg av de beste "voksne": Petter 74, Håvard I 76, Arild 85, Ask 88, Jakob 94, Lars 95, Bjørn G 100, Per 103, Marit J 104, Morten T 108, Aviaja 110, Anders 111, Leif Magne 111, Torkel 117, Elisabeth 121, Anita 134 og Steve 134.
Og de mer eller mindre yngre; Espen 115, Amund K 115, Heidi 125, Amund G 124, Mari 136, Martha 141, Oda 141, Håvard S 141, Nora 143, Marius 148.
Gode tall, spør du meg! Og siden det strykes det dårligste løpet for hvert femte løp, er det noen (f.eks. Marius) som ligger nær en merkbar forbedring i indeks etter helgas løp.

Hvis noen føler seg forbigått ved ikke å være nevnt: beklag deg her i forumet (eller ved en annen anledning).
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Ons Sep 05, 2012 9:47 am    Tittel: Svar med Sitat

Jeg har vel bare hatt to løp i år, med et kne som har vært alt annet enn godt. I tillegg har jeg løpt kortere løype enn vanlig.

Jeg håper å stille på klubbmesterskapet tirsdag.

Hva har du egentlig beregnet min PRI til i år? Den var vel rundt 120 i fjor, tipper ca 150 i år. Kanskje enda høyere.
Til Toppen
Anders K
Forumavhengig

Ble Medlem: 05 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Sep 05, 2012 4:58 pm    Tittel: Svar med Sitat

Godt gjetta, Arne Kristian: 155 (3 løp i år). Stiller i favorittsjiktet i år?
Til Toppen
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Tor Sep 06, 2012 7:52 am    Tittel: Svar med Sitat

Jeg har sett startlista nå, og jeg har nok bedre sjanse i år enn tidligere. Men 150 i PRI stemmer nok ganske godt med hvor raskt jeg klarer løpe i år. Jeg bommer jo sjelden, og hvis jeg ikke bommer så mye tirsdag kan jeg vel komme tidlig inn. Men jeg føler at det vil være urettferdig om jeg vinner.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> PRI og Spurt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet