B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Påmelding til 2-mannstafett (Frosktjern 15/6-10)
Gå til side 1, 2, 3  Neste

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Elin I.
Forumavhengig

Ble Medlem: 11 Jun 2008

InnleggSkrevet: Tir Jun 01, 2010 9:29 pm    Tittel: Påmelding til 2-mannstafett (Frosktjern 15/6-10) Svar med Sitat

STED: FROSKTJERN
OPPMØTE: 18:00

OPPDATERING:

VELKOMMEN
På tirsdag går den tradisjonelle 2-mannstafetten av stabelen og alle oppfordres til å delta. Det blir vanlig 1 km N-løype, 2 km C-løype, Rekruttstafett og 2-mannstafett.

PARKERING OG SAMLINGSPLASS
Vi parkerer ved Arlia/Kålhuskrysset og går ca. 800 m i lysløypa til den store myra ved enden av Frosktjønn. Der blir det start og mål. Det vil være mulig å se løperne flere ganger så det er også egnet for publikum. Ta med drikke!

Vi ber folk komme tidlig. Vi håper på start rekruttstafetten kl. 18.20 og 2-mannstafetten kl. 18.30 og før det må alle være påmeldt med lagets brikkenummer.

OPPLEGG
2-mannstafett: 2 deltagere (anb. fra 13 år): 1 brikke, 3 etapper à 1-1,3 km på hver B-nivå (tror jeg, ikke så lett å vurdere for løpyeleggerdebutant).1.et.-<wbr>løper tar nytt kart hver gang og gir kartet videre til 2.et.-løper, som bare gir brikke videre. (kartene samles inn og frigis etter stafettens slutt). På alle etapper skal det stemples på målbukk før brikken gis til neste.

REKRUTTER
Rekruttstafett: 2 deltagere, 1 brikke. De løper hver sin gang i 1 km (N-løype) for så å løpe sammen 2 km (N/C-løype). Hvis ulik løpskapasitet anbefales at den sterkeste løper 2. etappe da denne må rett ut på 2 km til, (den andre får litt pause). Bruker en brikke som gis videre og en stempler på siste runden der de løper sammen.

Individuelt løp: N (1 km) og C (2 km)

Velkommen alle sammen.

Vi håper på stor spenning, fart og moro og kanskje en liten bom selv om området begynner å bli kjent. Vi ber om at ingen trener/går tur i området før etter tirsdag da endel poster er satt ut.(Elgen holdt meg med selskap under utsettelsen)

(Meld dere gjerne på, på forumsiden)

Elin (løypelegger) og Frode (løpsleder)

OPPRINNELIG NYHET:

Hei! For å gjøre det litt enklere med fordeling av løyper på 1. etappene på 2-mannstaffetten så er løypelegger og løpsleder veldig glad for fortløpende påmeldinger når dere vet hvem dere skal løpe sammen med og hvem som starter. Det blir som vanlig 3 etapper på hver av 1-1,3 km. Fart og spenning.

Skriv det inn her så fører vi det på liste. Har du ikke makker så prøv kontaktannonse Very Happy , eller møt opp så lager vi lag av de som mangler partner. Det blir også en 1 km nivå N og en 2 km nivå C for de som ikke vil løpe stfafett.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Ons Jun 02, 2010 2:35 pm    Tittel: Svar med Sitat

Påmelding:
Arne Kristian Nordhei
Eduardo Sid Cruz

Hvis det er mulig å skille på det tar jeg de lengste etappene siden han ennå er litt nybegynner.

Sist endret av Arne Kristian den Ons Jun 02, 2010 7:14 pm, endret 1 gang
Til Toppen
Marit J
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Ons Jun 02, 2010 4:12 pm    Tittel: Svar med Sitat

Påmelding:
Heidi Jensen
Marit Johnsen

Vi utfordrer Anita/Mari til mor/datter duell.
Til Toppen
Bamse
Orienteringslegende

Ble Medlem: 30 Apr 2008

InnleggSkrevet: Ons Jun 02, 2010 7:12 pm    Tittel: Svar med Sitat

Påmelding: Karen og Carl B. Bjørseth.
(.... og så ordner du det kanskje slik at jeg får de tre lengste etappene?)
Til Toppen
Arild
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Ons Jun 02, 2010 8:50 pm    Tittel: Svar med Sitat

Håkon og Arild Hegreberg

Da må vi vel utfordre noen til far og sønn-duell også. Petter/Tore, Ask/Bjørn mfl.
Til Toppen
Aviâja
Forumavhengig

Ble Medlem: 07 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Jun 02, 2010 9:56 pm    Tittel: Svar med Sitat

Far og sønn blir vanskelig denne dagen, så spørs om ikke Ask må ta til takke med sin mor.

Men jeg kan jo stille med løs-bart...
Til Toppen
Lars Reitan
Forumavhengig

Ble Medlem: 09 Jun 2008

InnleggSkrevet: Tor Jun 03, 2010 11:19 am    Tittel: Svar med Sitat

Hm, ser at Marit/Heidi utfordrer min faste stafettpartner, Mari, på et lag uten meg.

Hvordan er det løypelegger - blir løypene såpass enkle at det er forsvarlig å sende 11-12-åringene ut i skogen? I så fall har jeg ny partner; Lotte.

Alternativt: Hva kan tilbys rekruttene den dagen? Egen rekruttstafett eller lagløping? Rekruttutvalget kan bidra om ønskelig.
Til Toppen
Lars Reitan
Forumavhengig

Ble Medlem: 09 Jun 2008

InnleggSkrevet: Tor Jun 03, 2010 11:25 am    Tittel: Svar med Sitat

Sorry, leste ikke godt nok tilbudet øverst - her tilbys både N og C. Tror rekruttene ville like tomannsstafett, der de f.eks løper N en runde hver og så C sammen?
Til Toppen
Jakob
Forumavhengig

Ble Medlem: 10 Jun 2009

InnleggSkrevet: Tor Jun 03, 2010 5:09 pm    Tittel: Svar med Sitat

Den ene halvparten av fjorårets sølv-lag søker stafett-partner. Må innrømme at jeg har visse målsetninger foran årets stafett, så vedkommende bør også ha ambisjoner. Ellers er best kvalifikasjoner og førstemann til mølla som gjelder.
Lars?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Heidi Mørkved
Mesterskapsløper og spurter

Ble Medlem: 25 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tor Jun 03, 2010 9:41 pm    Tittel: Svar med Sitat

I år stiller jeg også med familielag (så desverre kan jeg ikke løpe sammen med deg i år Jakob). På laget løper jeg og Bård-Einar Karlsen.

Det er vel slik som tidligere at alle løper like lange etapper (3 hver)?

Har også en 4 1/2 åring her som gjerne ville springe sammen med lillebroren når han hørte det var stafett Smile
anito
Forumavhengig

Ble Medlem: 28 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tor Jun 03, 2010 10:47 pm    Tittel: Svar med Sitat

Mari og jeg tar utfordringen fra Marit og Heidi - selv om Mari er veldig i tvil om moras mulige evner til å holde hodet kaldt... eller rettere sagt hjernen riktig temperert.

Og Jacob - Lars er bekymret for at dere vinner hvis dere stiller sammen...

Rolling Eyes
Jakob
Forumavhengig

Ble Medlem: 10 Jun 2009

InnleggSkrevet: Lør Jun 05, 2010 3:49 pm    Tittel: Svar med Sitat

Hmm... du har vell rett der anita. Vi kan jo ikke ødelegge spenningen. Martha var kjapt ute med "NEI!", så nå sitter jeg å venter på at pappa skal komme hjem fra treningsturen sin, så kanskje fam. Skogan kan stille i familieklassen. Hvis ikke er jeg selvsagt fortsatt åpen for tilbud. Very Happy
Apropos familieklasse: Hvis det noteres hvem som stiller med familielag, kan jeg lage egen resultatliste for de lagene (og selvsagt også ha dem med i den totale resultatlisten).

Ser foresten at c'en fortsatt henger igjen Wink
Torkel
Forumavhengig

Ble Medlem: 03 Mai 2008

InnleggSkrevet: Man Jun 07, 2010 8:09 pm    Tittel: Svar med Sitat

Vi stiller i far/sønn klassen: Torkel og Håvard Very Happy .
Håvard var desverre syk i fjor, og hadde status som tilskuer.
Derfor ble mor bedt om å ta over løypelegger ansvaret, denne gangen.
Vi lever jo av taushetsplikten, så vi som skal løpe aner selvfølgelig ikke noe om hvor start og løyper blir.

Korrekt beskrivelse i år er vel mer: sønn + far. Hvis noen vil sette penger på oss, så vet jeg hvem jeg ville brukt mine feriepenger på.
Start rekkefølgen holdes hemmelig helt til sekunder før start.
Til Toppen
Elin I.
Forumavhengig

Ble Medlem: 11 Jun 2008

InnleggSkrevet: Tir Jun 08, 2010 10:20 pm    Tittel: svar på en rekke spørsmål Svar med Sitat

Jeg har vært borte fra forumet noen dager og ser nå at det er mange ubesvarte spørsmål. Jeg har gjort som tidligere år, laget 3 løyper av 1 til 1,3 km. Begge løperne skal løpe alle tre løypene. (Så det er ikke så lett å gi deg lengre løyper enn Karen, Bamse...)

Jeg tror nok det blir litt for tøft for 11-12 åringene. Jeg synes derimot det var en god idè å lage en rekrutt variant av 1 og 2 km. Løpe hver sin 1 km og 2'ern sammen kan fungere bra tror jeg. Det er bare noen få sammenfallende poster i de to løypene så det går fint. Spre gjerne budskapet til rekruttgjengen.

Strålende med mange familielag Very Happy Men de som ikke har familiepartner må melde seg på de også. Vi vil ha mange lag. Løypelegger begynner å få sommerfugler i magen, verre enn om jeg skulle ha løpt, men det går helst bra. Neutral
Til Toppen
Per R
Forumavhengig

Ble Medlem: 08 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Jun 09, 2010 8:48 am    Tittel: Svar med Sitat

Very Happy Familien Rekkedal stiller med far og sønn - Lars Petter og Per Very Happy
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste
Side 1 av 3

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet