B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

PRI våren 2010

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> PRI og Spurt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Anders K
Forumavhengig

Ble Medlem: 05 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Apr 21, 2010 6:32 pm    Tittel: PRI våren 2010 Svar med Sitat

Noen PRI-tall fra Skaug legges snaaart ut. Nå er dere spente, nå! Laughing
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Anders K
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Søn Mai 09, 2010 7:53 pm    Tittel: Svar med Sitat

4 løp har fått sine PRIer. Det har vært stor spredning og variable resultater, så rankingen har neppe "satt seg" ennå. Det kan sies at flere av oss "ikke så unge" ikke har vært helt "heldige" så langt.
Lista toppes av Petter med 81, Håvard med 83 og Lars med 87. På damesida har Aviaja 98 og Marit J 106.
Blant dem med nivåheving siden i fjor, vil jeg nevne Tore J. Anita, Erlend, Bendik og Mari.
Mine egne målsettinger er jeg cirka 10 poeng unna. Nei og nei. Tiltak: se på kartet, trene mer. Har derfor trent 1 time i dag, og sitter og googler etter et sted å kjøpe kartlesingstålmodighet.
Til Toppen
Arild
Forumavhengig

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Tir Mai 25, 2010 2:40 pm    Tittel: Svar med Sitat

Kommer det snart nye PRI-oppdateringer ?
Er veldig spent på hvilken veg det har gått med formen.....
Det er det sikkert flere som er (sin egen form, altså)
Til Toppen
Anders K
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Tor Jun 03, 2010 9:09 pm    Tittel: Svar med Sitat

Etter 8 PRI-løp begynner tallene å "sette seg". Tar lista med på neste løp så alle kan se hvordan det ligger an. For min egen del har det bare gått gale veien, men andre har forbedret seg. Særlig verdt å merke seg Håvard I og Ask, med 84 og 103. Sterke forbedringer! På herresida ligger Petter 0,5 foran Arild (begge ca 81), Håvard altså 84 og Lars 87 (forbedring, det også). På damesida har Eiril sterke 99, og også Marit J og Aviaja har sterk PRI: 101.
Til Toppen
Anders K
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Søn Aug 22, 2010 10:27 pm    Tittel: Svar med Sitat

PRI til og med NNM 4.juli er beregnet. Her gjelder det å ha en "god" PRI til stafettutaket for KM og ikke minst til klubbmesterskapet den 14.september.
Arild har sneket seg foran Petter (81, 82). Håvard har klatret helt opp til 84, mens Lars er litt variabel og ligger på 90. Under 100 har vi også Bjørn, Jan Erik, Bjørn Are og Jakob (92, 94, 97 og 9Cool. Dameløperne har gode tall i år: Marit 100, Eiril 101 og Aviaja 103. Blant 50+ tar Leif Magne innpå Per (110 og 105), Ivar har en god sesong med 111, mens undertegnede .... (vel). Ask har en voldsom fremgang og ligger på 103, Mari også en liten forbedring til 145. Morten S sees stadig syklende til jobb, og indeksen er forbedret til 143. Web-sjefen ligger 0,2 bak fjoråret. Mange flere tall finnes - send meg en forespørsel hvis du lurer på dem - skal også ta lista med på løp.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> PRI og Spurt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet