| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Torkel Aktiv
Ble Medlem: 03 Mai 2008 Innlegg: 25
|
Skrevet: Man Feb 01, 2010 7:13 pm Tittel: VM-fest i Trondheim i august |
|
|
I år skal VM i orientering foregå i Trondheim i begynnelsen av august. Dette blir en stor happening!
Norges orienteringsforbund vil samle o-folk til VM fest, og mange arrangement foregår samtidig. Både VM, hovedløpet og et 5-dagers løp som er åpent for alle.
Link til invitasjon: http://www.woc2010.com/norsk/WOC%20Tour%20A-4.%2004.11.pdf, og hjemmesida www.woc2010.com
Det nyvalgte idrettsutvalget og det nye rekrutteringsutvalget skal møtes 10. februar, og det nyvalgte styret møtes 18. februar.
Til disse møtene er det fint å få en respons (uforplikende) fra klubbens medlemmer om hvor stor interessen er for å være med på dette. Dette kan bli en flott klubbtur for B&OI orientering. Kretsen vår har allerede leid en skole - Stavset - som ligger nært VM arenaen. Her er gode muligheter for overnatting med mange nordlendinger. Andre har familie/slekt og venner det kan være akuelt å bo hos.
Vi har lyst til å lodde stemningen, og håper mange har lyst til å være med
på o-fest i sommer.
Hilsen Torkel - som takker for tilliten som nyvalgt leder i klubben |
|
| Til Toppen |
|
 |
Arne Kristian websjef
Ble Medlem: 29 Apr 2008 Innlegg: 291
|
Skrevet: Tir Feb 02, 2010 9:29 am Tittel: |
|
|
Hva vil dette være slags opplegg egentlig? Heia-gjeng eller er det også åpne løp?
Vi er jo i Trondheim så ofte (slekt) at dette kunne vært gøy, det er 15 år siden jeg løp orientering i Trondheimsmarka sist. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Torkel Aktiv
Ble Medlem: 03 Mai 2008 Innlegg: 25
|
Skrevet: Tir Feb 02, 2010 6:38 pm Tittel: |
|
|
Sånn jeg har forstått det, er det både mulig å følge selve VM festen og løpe selv i et 5-dagers åpent løp, se www.woc2010.com
Her er et klipp fra hjemmesida deres, under WOC 2010 Tour i venstre kolonne:
WOC Tour 2010 er et 5-dagersløp i tilknytning til WOC 2010. Alle løp går i VM-terrengene, og vi byr på utfordrende løyper i et relativt raskt trøndersk terreng. Ved siden av løpene skal vi skape en fantastisk ramme rundt kampen om VM-medaljene. Samme dager som etappe 2 og 3 arrangeres Hovedløpet i klassene 14-16 år. Det tilrettelegges for alle å være publikum på disse løpene. Juniorene skal kjempe om Craft-cup-poeng på etappe 1 og 3.
Dette kan vi ikke gå glipp av. En glimrende måte å bruke noen gode feriedager til. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Marit Lunde Nybegynner på forumet
Ble Medlem: 26 Jul 2008 Innlegg: 3 Bosted: Ragnar Schjølbergs vei 15
|
Skrevet: Ons Feb 03, 2010 9:40 am Tittel: |
|
|
| Løpene er lagt slik at man rekker både å løpe og være heia gjeng. Jeg har tenkt meg avgårde og mamma har sagt at hun skulle være med dersom det passet med kalenderen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
|