B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

O-trening
Gå til side 1, 2  Neste

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> Sett og hørt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Arild
Forumavhengig

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Ons Jan 06, 2010 12:31 pm    Tittel: O-trening Svar med Sitat

I går var første trening i 2010. Annonsert ski-o-karthusk møtte flere av de voksne opp til, men den ble pga kulda erstattet med en rolig skitur. O-teknisk trening ble det likevel for dem som var med i gymsalen etterpå, men der var det kun 6 stk. Hvor ble det av de andre ?
Håper at interessen for å trene ikke har forsvunnet med det nye året og at oppmøtet blir bedre senere.
Ski-o-karthusk blir satt opp på nytt når forholdene tillater det.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Bamse
Orienteringslegende

Ble Medlem: 30 Apr 2008

InnleggSkrevet: Fre Jan 08, 2010 1:22 pm    Tittel: Svar med Sitat

Arild virker noe betenkt i sitt innlegg og jeg blir betenkt når innlegget ikke avføder noen reaksjoner for eksempel av typen "Neste tirsdag kommer jeg", gode unnskyldninger eller hva som helst. Dette i motsetning til for eksempel all etterpraten på forumet når vi har hatt karuselløp. Jeg synes Idrettsutvalget jobber godt med sitt treningstilbud og fortjener uttelling gjennom godt frammøte.
Jeg møtte heller ikke opp og bør kanskje gå stille i dørene. For noen år siden skrev jeg i jule-BOM om et lag i "stabilt sideleie". Der kan man overleve, men ikke noe mer. Jeg har i det siste imidlertid fulgt med på en debatt som har gått om tilstanden i Troms på Troms o-krets sin hjemmeside. Troms har jo vært et kjerneområde for orientering her nord, men ser ut til nesten å ha mistet sitt engasjement. Særlig det siste innlegget av Lars Hugo i BUL Tromsø var bra og vel verdt å lese. Jeg anbefaler innledningen.
Vi har foran oss både årsmøte (januar) og oppfølgingsmøte i klubbutviklingsprosjektet (mars). Dette er gode anledninger til både å se framover med nye mål og tiltak vi vil satse på for måloppnåelse. Jeg oppfordrer til godt frammøte ved disse to anledningene
Til Toppen
Marit J
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Fre Jan 08, 2010 4:59 pm    Tittel: Svar med Sitat

Sjøl var jeg på utedelen, men valgte denne gangen å avslutte etter utetreningen for å starte litt forsiktig etter en periode med dårlig rygg. Regner med å stille på hele treningen framover.

Heidi J er dessverre syk, og har vært det lenge. Så det er hverken lyst eller motivasjon det står på hos henne.

Fam Eriksen/Reitan som har vært ivrige deltakere i høst er bortreist denne uken.

Så forhåpentligvis er vi en del motiverte som vil stille på trening framover.
Til Toppen
anito
Forumavhengig

Ble Medlem: 28 Mai 2008

InnleggSkrevet: Søn Jan 10, 2010 6:09 pm    Tittel: Trening vil vi ha ;-) Svar med Sitat

Fam Eriksen/ Reitan har vært på "treningssamling" i Østerrike og stiller med ca 3 personer på tirsdagens trening. Vi er ved godt mot etter høydetrening på opp til 2600 m høyde i vakre alpefjell Wink
Per R
Forumavhengig

Ble Medlem: 08 Mai 2008

InnleggSkrevet: Søn Jan 10, 2010 7:53 pm    Tittel: Svar med Sitat

Etter mange fine skiturer i romjula og snømåking sist søndag fikk jeg ryggtrøbbel og forkjølelse denne uken. Er nå på bedringens vei. Var sammen med Geir og Jan og fjernet trær som lå over skisporet i Bostolia lørdag. Det må også gjøres. Og i dag søndag var vi bare to besøkende på Erlingsbu. Very Happy Very Happy . I morgen mandag er det styremøte og forberdelse til årsmøtet den 25.januar. Håper alle da har levert inn sine bidrag til årsmeldingen. Forhåpentlig er jeg frisk og rask igjen til tirsdagstreningen og håper selvsagt at flest mulig tar seg i nakken og møter opp. JEG ER FORTSATT OPTIMIST.
Til Toppen
Arne Kristian
websjef

InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2010 11:10 am    Tittel: Svar med Sitat

Jeg må trene bort magen min før jeg drister meg på treningen.
Til Toppen
Jakob
Forumavhengig

Ble Medlem: 10 Jun 2009

InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2010 2:55 pm    Tittel: Svar med Sitat

Kanskje vi skal opprette en egen trening for de som ikke tør vise seg på treningene! Very Happy
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Bamse
Orienteringslegende

Ble Medlem: 30 Apr 2008

InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2010 3:18 pm    Tittel: Svar med Sitat

....og med vekt på magemuskeltrening til erstatning for julas magesekktrening.
Til Toppen
Arne Kristian
websjef

InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2010 4:09 pm    Tittel: Svar med Sitat

Det er tungt å være tung, men nå går det mot lysere tider og da blir alt mye lettere.
Til Toppen
Marit J
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2010 6:17 pm    Tittel: Svar med Sitat

Mage må vi alle ha. Så melodien må bli kom med den magen du har!!! Og kanskje blir den raskere redusert med deltakelse på fellestrening.
Til Toppen
Per R
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Tir Jan 12, 2010 12:28 pm    Tittel: Svar med Sitat

Very Happy Ok . Da kommer jeg i kveld til Møærkvedbukta(med dårlig hodelykt og briller +julemage)
Til Toppen
Anders K
Forumavhengig

Ble Medlem: 05 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tir Jan 12, 2010 3:04 pm    Tittel: Svar med Sitat

Kommer også med den magen jeg har!
Til Toppen
Arild
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Ons Jan 13, 2010 9:35 am    Tittel: Svar med Sitat

Flotte forhold for nattorientering i Mørkvedbukta i går og bra oppmøte. 20 stk på trening. De fleste var med både ute og inne. Stor fremgang fra forrige uke.
Husk å følge med på hjemmesiden. Tidsplaner, info om endringer osv vil komme der. Og husk: Det stilles ikke strenge krav til kondisjon og mage (eller manglende mage). Det er bare å forsere dørstokkmila så blir dette gøy.
De som ønsker treningsløypa på mail som bakgrunn for GPS-trackingen kan få det.
Til Toppen
Per R
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Ons Jan 13, 2010 9:50 am    Tittel: Svar med Sitat

Very Happy Takker Arild for et fint opplegg. Det var tungt å komme i gang igjen, men tirsdagtreningen gir oss alle et puff vi trenger. Det er plass til flere også. Ikke nøl. Sett vekkerklokka på neste tirsdag! Very Happy Very Happy
Dette kan bli et spennende orienteringsår. Husk årsmøtet den 25.januar hvor vi også kommer til å diskutere vaktsittingen på Bodin V.
Til Toppen
Arne Kristian
websjef

InnleggSkrevet: Ons Jan 13, 2010 10:24 am    Tittel: Svar med Sitat

Det er meg selv jeg tuller med, så det ufarlig-gjør kanskje diskusjonen. Håper ingen tar seg nær av mitt magetull. Vi er slik vi er.

Jeg var forøvrig i Oslo.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> Sett og hørt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2  Neste
Side 1 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet