B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

stafett-PRI

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> PRI og Spurt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Anders K
Forumavhengig

Ble Medlem: 05 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Sep 09, 2009 7:52 pm    Tittel: stafett-PRI Svar med Sitat

KM stafett:

PRIsen for mest PRI-lojale lag går til lag 7 som brukte 29 sekunder mer enn stipulert PRI-tid på sine 4 etapper. 172 min 59 s, istedenfor PRI-tiden på 172 min 30 s. Gratulerer: Torkel, Kirsten, Karen og Arne Kristian!

Lag 4 bommet bare med 1 min 11 s på sin PRI, lag 1 med 1 min 15 s, og lag 3 med 2 min 40 s. Forutsigbare folk, det der.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Jakob
Forumavhengig

Ble Medlem: 10 Jun 2009

InnleggSkrevet: Ons Sep 09, 2009 8:17 pm    Tittel: Svar med Sitat

Kjekt å se at jeg løper stabilt. Men så lenge det er stabilt sakte hjelper det ikke så mye! Smile Sad
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Anders K
Forumavhengig

Ble Medlem: 05 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Sep 09, 2009 9:10 pm    Tittel: Svar med Sitat

Du og Håvard topper lista når det gjelder prosentvis forbedring av PRI: 22 % bedre enn i fjor! Nå ligger du på 107, og med den gode løpinga i KM i helga, kan det ikke utelukkes at du er med i teten på tirsdag - mener nå jeg. Ser ut som om formen og ferdighetene stadig forbedres. Forspranget til "storkanonene" bak kan du holde, og hvem vet om ikke alle der fremme bommer (selv om én av dem burde vel gå feilfritt igjennom...).
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> PRI og Spurt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet