B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

PM Saltendilten
Gå til side Forrige  1, 2

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Heidi Mørkved
Mesterskapsløper og spurter

Ble Medlem: 25 Mai 2008

InnleggSkrevet: Man Sep 21, 2009 7:14 pm    Tittel: Svar med Sitat

Det er godt vi vet hvor vi har deg, Arne Kristian!

Lurer på hva som motiverer deg mest på fjellet i tåka... Spreke damer som springer foran (fra) deg eller er det rett og slett bare blåbær du bryr deg om?

Noen gjør det faktisk bra både på fjellet og på kjøkkenet Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Lars Reitan
Forumavhengig

Ble Medlem: 09 Jun 2008

InnleggSkrevet: Man Sep 21, 2009 7:30 pm    Tittel: Svar med Sitat

Heidi M skulle selvsagt blitt vurdert og stipulert på samme måte som herreeliten. Men siden jeg bomma så mye på herretidene, overlater jeg stipulering av vinnertider, indekser og slikt til folk som kan det.

Kanskje frk Mørkved kan få sin egen indeks?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Man Sep 21, 2009 7:43 pm    Tittel: Svar med Sitat

Heidi Mørkved skrev:
Det er godt vi vet hvor vi har deg, Arne Kristian!

Lurer på hva som motiverer deg mest på fjellet i tåka... Spreke damer som springer foran (fra) deg eller er det rett og slett bare blåbær du bryr deg om?

Noen gjør det faktisk bra både på fjellet og på kjøkkenet Smile

ha ha

Den dagen jeg blir like sprek som de damene som løp fra meg på Hopsfjellet, den dagen blir i alle fall jeg fornøyd. Det gjør meg ikke så mye å bli fraløpt når de er så gode og spreke som dere. Blåbæra var forøvrig en fin trøst da jeg satt alene oppe igjen på fjellet.
Til Toppen
Heidi Mørkved
Mesterskapsløper og spurter

Ble Medlem: 25 Mai 2008

InnleggSkrevet: Man Sep 21, 2009 7:51 pm    Tittel: Svar med Sitat

Tror den som skal regne ut den indeksen får litt av en jobb... Det eneste som er sikkert er vel at den blir ustabil?

Synd ikke vi damene tenkte på å stoppe og plukke med oss litt blåbær og koke blåbærsuppe til du kom i mål, Arne Kristian. Så hadde du sluppet og plukke den selv og kunne overlatt det til noen som kan det Smile
anito
Forumavhengig

Ble Medlem: 28 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tir Sep 22, 2009 7:51 pm    Tittel: Saltendilten ingen over - ingen ved siden av! Svar med Sitat

Farlig å skryte med løpelegger i familien - men kort fortalt så gleder jeg meg til neste år - da stiller jeg og ser gjerne for meg at løpet er på Hopsfjellet. Skal være frisk og rask og med mer fart - men kanskje roter jeg meg bort da... Supert med skikkelig mat når vi endelig kom oss i mål Wink
Arne Kristian
websjef

InnleggSkrevet: Man Sep 28, 2009 7:59 am    Tittel: Svar med Sitat

Nå ligger strekktidene ute. Sjekk spurtstrekket (for de som ennå hadde saft igjen i beina!)

Selv er jeg bare glad for at jeg kom i mål i livet, og vurderte å bestille taxi det siste strekket opp til Vantlia.
Til Toppen
Jakob
Forumavhengig

Ble Medlem: 10 Jun 2009

InnleggSkrevet: Man Sep 28, 2009 2:16 pm    Tittel: Svar med Sitat

De fleste vil kanskje kalle det kverulering (hvilket jeg er kjent for langt utenfor Bodøs grenser), men skal jeg tro strekktidene på nett, så skal egentlig Petter ha 20 min tillegg i Saltendilten. Han har ikke stemplet på veskepost (kode 105) første gang. Han har løpt rett fra 104 til 120. Det er jo bare kverulering, og jeg regner med at Petter var innom væskepost, men han skal altså egentlig ha 20 min tillegg for å ikke ha stemplet. Surprised Smile
regula
Forumavhengig

Ble Medlem: 20 Mai 2008

InnleggSkrevet: Man Sep 28, 2009 5:59 pm    Tittel: Svar med Sitat

Kjære kverulant Jakob!
Petter var hverken den eneste, første, og sikkert ikke siste, som glemmer å stemple på drikkeposten. I fjor, da det var ganske mye varmere, var det faktisk veldig mange som bare fokuserte på drikke. Jeg synes det er god tradisjon at vi stoler på mannskaoet på drikkeposten og godkjenner at løperne har vært innom.
Ellers tar jeg på meg litt av skylda. Jeg hadde nemelig tenkt å minne folk på denne fella før løpet, men glemte det.
Regula
Til Toppen
Arild
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Man Sep 28, 2009 9:16 pm    Tittel: Svar med Sitat

Enig med kverulanten, for en gangs skyld.
Manglende stempling er manglende stempling. I fjor var dette mer regelen enn unntaket. Og det var såvisst ikke bare ferskinger blant dem som trodde det holdt å vise frem saftsøl på kartet etter målgang. Tror ikke vi får satt en stopper for denne tilsnikelsen av bonussekunder før det gis SAFTige tillegg. 20 min høres greit ut.
Til Toppen
regula
Forumavhengig

Ble Medlem: 20 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tir Sep 29, 2009 8:15 am    Tittel: Svar med Sitat

Da vil jeg foreslå at man vurderer å plassere drikkeposten enten litt før eller litt etter selve posten. På denne måten ville det vært helt klart å forholde seg til problemet.
Til Toppen
Jakob
Forumavhengig

Ble Medlem: 10 Jun 2009

InnleggSkrevet: Tir Sep 29, 2009 10:59 am    Tittel: Svar med Sitat

Som sagt så var det bare litt kverulering. Jeg har ikke tenkt å gjøre noen stor sak ut av det. Petter slo meg med nesten 40 minutter, så 20 min tillegg har ingenting å si uansett. Jeg bare tenkte jeg skulle nevne det. Som Arild sier så tjener man nok 4-5 sek på å ikke stemple, så skulle det bli et spurtoppgjør, så kan det faktisk være at stempling eller ikke kan ha en betydning.
Men i år var Petter den klart beste i H15-16 (som alltid før!) og jeg var aldri inne på tanken om å levere noen protest. Dessuten er vell protestfristen gått ut for lengst! Very Happy
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet