B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Saltenkarusell nr 8 1.september flyttes til RØNVIKFJELLET

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Marit J
Forumavhengig

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Man Aug 24, 2009 8:33 pm    Tittel: Saltenkarusell nr 8 1.september flyttes til RØNVIKFJELLET Svar med Sitat

Som løypelegger har jeg vært ute i terrenget ved Bueskyttebanen i kveld og har konkludert med at der var det veldig overgrodd og vanskelig å få til gode løyper spesielt for de yngste.

Jeg velger derfor å flytte løpet til Rønvikfjellet. Alle voksne som under MG måtte nøye med å arrangere, får derfor en mulighet til å oppleve Rønvikfjellet på nysynfart kart.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Marit J
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Søn Aug 30, 2009 8:05 pm    Tittel: Svar med Sitat

På Saltenkarusellen på tirsdag blir det kortdistanse/mellomdistanse, dvs kortere løyper enn normalt på SK.

Her er løypelengdene:
N- løype = 1,4 km
C "2KM" = 1,5 km
B "3KM" = 2,1 km
A "4KM" = 3,0 km
A "6KM" = 3,9 km

Betegnelsen foran hver lengde viser hvor løypa teller i sammendraget.
Til Toppen
Arne Kristian
websjef

InnleggSkrevet: Ons Sep 02, 2009 10:30 am    Tittel: Svar med Sitat

Fantatisk flotte løyper, artig og krevende. Litt tungt for en litt avdanka løper, men jeg kom meg opp den siste bakken til slutt.

Resultatene har ennå ikke kommet til mailboksen min, jeg legger dem ut nesten med en gang jeg får dem.
Til Toppen
Per R
Forumavhengig

Ble Medlem: 08 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Sep 02, 2009 11:39 am    Tittel: Svar med Sitat

Very Happy Enig med Arne Kristian. Løypeleggeren hadde gjort en kjempeinnsats her. Fine veivalgsmuligheter og lure poster. Trodde selv at jeg var høvelig kjent på Rønvikfjellet, men til tross for det måtte jeg konsentrere meg skikkelig på flere av strekkene. Et par plasser ble jeg til og med lurt litt. Spurten opp til mål var noe av det tyngste jeg har løpt i år, men det skyldes kanskje min egen formutvikling(eller mangel på nok trening). Gleder meg allerede til neste løp.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet