B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

KM stafett 6.september
Gå til side Forrige  1, 2

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Lør Sep 05, 2009 7:21 pm    Tittel: Svar med Sitat

Leverer inn duo her i forumet: lag 7 og lag 10.

Egentlig bare lag 7 jeg har noe tro på, men lag 10 ser jo ganske bra ut med blant annet (minst) en gammel nordnorsk mester på laget.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
anito
Forumavhengig

Ble Medlem: 28 Mai 2008

InnleggSkrevet: Lør Sep 05, 2009 9:08 pm    Tittel: Svar med Sitat

Duo tipset er selvsagt nr 8 og så kommer nr 7 - sånn blir det Wink
Jeg sykler forøvrig rundt i byen - nå lørdagskveld - så skal prøve å rekke starten Wink
Heidi Mørkved
Mesterskapsløper og spurter

Ble Medlem: 25 Mai 2008

InnleggSkrevet: Lør Sep 05, 2009 9:41 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jeg tror på 6. og 7. laget med 8. laget som reserve. Hadde 5. laget hatt en litt annen rekkefølge på løperne tror jeg de kunne blitt det beste laget.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Marit J
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Lør Sep 05, 2009 10:07 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jeg satser på familien min, lag 6 og 10. Ikke favoritter på papiret, men gir nok høyere gevinst hvis de slår til. Har 7 som reserve.
Til Toppen
Elin I.
Forumavhengig

Ble Medlem: 11 Jun 2008

InnleggSkrevet: Lør Sep 05, 2009 10:15 pm    Tittel: Svar med Sitat

Her må man tro på seg selv så det blir selvfølgelig nr. 8. og deretter nr. 7 (Litt familiepatriot må en være...). lag 8 satser på en feilfri runde med kart i hånden helt til mål og ingen store stafettbommer -satser på at de er brukt opp for sesongen. Anita Exclamation ingen leting etter post sammen med starteren på lag 7. i morgen Smile bare finn den først.. Laughing
Til Toppen
Elin I.
Forumavhengig

Ble Medlem: 11 Jun 2008

InnleggSkrevet: Lør Sep 05, 2009 10:17 pm    Tittel: Svar med Sitat

Glemte reserve -da går vi for lag 10
Til Toppen
Torkel
Forumavhengig

Ble Medlem: 03 Mai 2008

InnleggSkrevet: Lør Sep 05, 2009 10:35 pm    Tittel: Svar med Sitat

Dette kan bli jevnt, godt fornøyd med egne lagkamerater, som gjør at Arne Kristian slår Frode så vidt i spurten, dvs lag 7 Very Happy , før lag 6. Lag 8 som reserve. Stafett er stafett. Dette blir artig.
Til Toppen
Arild
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Lør Sep 05, 2009 11:14 pm    Tittel: Svar med Sitat

Dette var ikke enkelt. Det kan bli jevnt. Jeg har vurdert om det er løpere som kan ha fått høy PRI fordi de ofte velger lengre og tøffere løyper enn andre. Løpere i god form får heller ikke full uttelling slik PRI-en regnes ut.
PRI på syltynt grunnlag (kun sprintløp) er jeg skeptisk til. Jeg går for lag 10 foran lag 8. reserve: lag 6
Til Toppen
Arild
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Søn Sep 06, 2009 9:33 pm    Tittel: Svar med Sitat

Tipset mitt viste å stemme. Takk til dem som gjorde "jobben" sin. Forøvrig fortjener Tverlandet IL mye hederlig omtale for avviklingen av KM, der en utrolig publikumsvennlig stafett satte prikken over i-en.
I det åpne terrenget ble manglende løpsform nokså synlig. Jeg var en av dem som ble avslørt ved å bli fraløpt av Yngve på første etappe. Petter var jo også klart raskere på siste. Trøsten får være at det ikke fikk avgjørende betydning for seieren og at de som kom med morsomhetene etterpå, ikke løp noe fortere selv.
Til Toppen
Per R
Forumavhengig

Ble Medlem: 08 Mai 2008

InnleggSkrevet: Man Sep 07, 2009 1:43 pm    Tittel: Svar med Sitat

Very Happy Ja dette ble virkelig en god gammeldags KM-helg selv om det begynte ganske mørkt(for noen) rundt grustaket i Heggmoen fredag kveld med et ufyselig regnvær. All honnør til løpere og arrangør Tverlandet IL. Lørdag og søndag hadde arrangøren funnet fine samlingsplasser med et god atmosfære. Det så ut til at alle likte seg på samlingsplassene hvor det ble servert kaffe, kaker og pølser. Jeg vil også gi god karakter til alle løypeleggerne. Fine og krevende løyper(særlig lørdag). Håper at TIL også senere påtar seg slike arrangementer.
Og en seier til B&oi som klarte å stille hele 10 lag(x4) i stafettten. Det er mange år siden forrige gang vi hadde så mange lag med. Dette lover godt. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen
Anders K
Forumavhengig

Ble Medlem: 05 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Sep 09, 2009 8:05 pm    Tittel: Svar med Sitat

Under "PRI og spurt" kan du lese hvilket lag som var mest lojale mot sin PRI. De løp faktisk bare 29 sekunder for sakte!
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet