B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Saltenkarusellen 25.august i RØVIKA

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
admin
Administrator på forumet

Ble Medlem: 03 Jan 2007

InnleggSkrevet: Fre Aug 21, 2009 12:00 pm    Tittel: Saltenkarusellen 25.august i RØVIKA Svar med Sitat

Neste tirsdag går løpet i RØVIKA!!!! Legg merke til at bytte av sted.

RØVIKA!!!

Tid som vanlig, 18:00, men det er mulig man må gå noen hundre meter for å komme til start (ubekreftet)!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Jakob
Forumavhengig

Ble Medlem: 10 Jun 2009

InnleggSkrevet: Ons Aug 26, 2009 12:41 pm    Tittel: Svar med Sitat

Flotte løyper i Røvika i går. Kjempeflott 6 km med flere gode veivalgstrekk, bla. til 2.- 3.- og 6. post. Jeg tror jeg tok feil veivalg til alle tre, selv om jeg trodde jeg gjorde et smart valg til 2. post (sprang til venstre og inn på stien).
Tradisjonen tro var det en feilplassert post i år også. Det var 3. post i 6 km. Men det var ikke noe stort problem for posten var nesten synlig fra der den lå på kartet. Hvis man så på postbeskrivelsen sjønte man med en gang hvor den lå, så jeg tror ikke det var noen som tapte mye der.

Som sagt kjempeflotte løyper. Røvika er et fantastisk terreng, og hadde kartet vært litt bedre, så hadde det nok vært skikkelig gøy å løpe o-løp der.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
MOSES
Nybegynner på forumet

Ble Medlem: 19 Aug 2008

InnleggSkrevet: Tor Aug 27, 2009 8:45 pm    Tittel: Svar med Sitat

Fin løype (4 km) i et stadig overraskende terreng! En grov bom på 2. posten (kom for langt ned i lia) og rotet bort mye tid med utgangspunkt i feil myr og feil søkk!

For øvrig gikk det rimelig greit.

Men kartet trenger en oppgradering. Ikke bare med hensyn på de nye hogstflatene, men en del "hvit" skog er etter hvert blitt temmelig tett og burde etter mitt skjønn ha vært markert som (lys)grønn. Dett egjalt spesielt skrålia mellom post 4 - 5.

Moses. Confused
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Fre Aug 28, 2009 7:56 am    Tittel: Svar med Sitat

Resultatene ligger ute.

Sånn for konkurransen sin del (poengfordeling), finnes det en måte å diskvalifisere meg fra kortløypa slik at Mari får poengene sine.

Jeg løp jo bare for å komme meg i gang igjen i stedet for å sitte hjemme i sofaen.
Til Toppen
Elin I.
Forumavhengig

Ble Medlem: 11 Jun 2008

InnleggSkrevet: Fre Aug 28, 2009 11:00 pm    Tittel: Ganske godt fornøyd Svar med Sitat

Smile Jeg må innrømme at rsultatlisten fra Røvika var ganske hyggelig lesning selv om jeg gjerne skulle løpt 5-10 minutter fortere, er ikke av de raskeste over myrene. Men jeg gleder meg jo litt over å se mange navn bak meg på resultatlisten som pleier å være foran meg, kanskje sykling til og fra jobb og litt annen trening faktisk hjelper... Skulle nok hatt litt mer o-teknisktrening også Wink
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet