B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Saltenkarusell nr 6 Rønvikfjellet / Svartvatn

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Ons Aug 12, 2009 8:06 am    Tittel: Saltenkarusell nr 6 Rønvikfjellet / Svartvatn Svar med Sitat

Jeg har ikke fått resultatfilene ennå, det er mulig det kan ta litt tid før vi får dem, det er jo ferietid og sånt. De kommer når de kommer.

Uansett, dette var krevende.

Førstestrekket satt meg litt ut, jeg måtte løpe i oppoverbakke på grusvei. Umenneskelig for en som ikke har jogget på lang tid. Ellers var løypa selvsagt god, og ganske vanskelig. Trøblet det skikkelig til for meg selv noen ganger, og satt fast i einekratt mer enn en gang.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Per R
Forumavhengig

Ble Medlem: 08 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Aug 12, 2009 9:59 am    Tittel: Svar med Sitat

Very Happy Enig. Første strekket på 4 kilometeren var tung, men samtidig kunne man gå gjennom hele løypa på kartet..., Men det hjalp ikke så mye. Fin og hard løype med mange veivalg. Selv ble jeg lurt på siste strekket ned til Nedre Vollvatn(tapte vel 2.5min). Fant ikke rett sti og havnet helt sørøst på Ravnflåget.. Men totalt var det morsomt som vanlig. De søte kakene fra fam Irgens smakt derfor svært godt i regnværet. Tusen takk til alle kakebakere, bursdagsbarn og arrangører. Gleder meg til neste tirsdag.
Til Toppen
admin
Administrator på forumet

Ble Medlem: 03 Jan 2007

InnleggSkrevet: Tor Aug 13, 2009 1:00 pm    Tittel: Svar med Sitat

Fra avisa:
6km
Lars Reitan 1:08:55
Erik Hegbom 1:15:04

4km
Per Rekkedal 46:24
Torkel Irgens 48:12
Heidi Mørkved 51:25
Håvard Irgens 51:48
Marit Johnsen 52:24
Tore Jakola 54:05
Anders Kure 54:07
Arne K Nordhei 58:41
Anita Eriksen 58:58
Per Otto Aursand 59:57
Jan Prytz 1:00:50
Åge Mohs 1:05:20
Dag Skogan 1:07:49
Torbjørn H Olsen 1:12:47
Morten Selnes 1:20:07
Elin Irgens 1:47:47

3km
Edvin Berg 41:18
Marit Kure 44:24
Carl B Bjørseth 45:34
Ingunn Jakola 47:28
Camilla Nordhei 50:45
Ragne Stokland 51:12
Katrine Kalvig 55:21
Karen Bjørseth 58:02
Frode Ikdahl 59:49
Jon Øverås 1:05:55
Regula Hösli 1:09:25
Lotte Reitan 1:33:56

2km
Erlend Kjelstrup 37:27
Martin P Limstrand 37:35
Nora Irgens 38:19
Håvard Solbakken 42:35
Marit Bjørnevik 43:26
Oda Furuholmen 45:13
Arnold Danielsen 54:41
Inger Furuholmen 1:27:30

Klasse N
Lena Ikdahl
Hedda Irgens
Lena Kjelstrup
Anna Vinogradova
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Lars Reitan
Forumavhengig

Ble Medlem: 09 Jun 2008

InnleggSkrevet: Tor Aug 13, 2009 3:53 pm    Tittel: Dårlig generalprøve - god eksamen? Svar med Sitat

Med km-tider på godt over 10 min klatrer vi vel ikke så høyt opp på resultatlistene i nordnorsken, men kanskje det går bedre der? Løpet tirsdag var tungt. Og som vanlig begynte jeg å surre når jeg hadde sprunget meg sliten. Området nord og øst for Svartvatnet er irriterende supert. Tror ikke jeg har løpt feilfritt der en eneste gang. Jeg velger sikkert samme taktikk på NNM: Full fart så lenge det går - en vakker dag må det vel holde helt til mål?
Til Toppen
admin
Administrator på forumet

Ble Medlem: 03 Jan 2007

InnleggSkrevet: Man Aug 17, 2009 2:32 pm    Tittel: Svar med Sitat

Strekktidene ligger ute nå, beklager at det tok så lang tid, jeg fikk dem før helga.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Torkel
Forumavhengig

Ble Medlem: 03 Mai 2008

InnleggSkrevet: Man Aug 17, 2009 9:19 pm    Tittel: falt ut av resultatlista Svar med Sitat

Ser at jeg ikke er kommet med på resultatlista denne gangen, av en eller annen merkelig grunn. Synes det gikk veldig bra, og med tiden 48,12 kom jeg ikke så langt bak Per R, på en klar 2 plass på 4 km, og ikke minst slo jeg Håvard Laughing (det skjer ikke så ofte pt).
Til Toppen
Arne Kristian
websjef

InnleggSkrevet: Tir Aug 18, 2009 8:17 am    Tittel: Svar med Sitat

Ja det er sant, rart at de ikke er med????! Ta en prat med Leif Magne i kveld og hør.

Jeg er sannhetsvitne på både tiden og at Torkel tok alle postene, vi sammenlignet tidene rett etter løpet.

Hvis du er forsvunnet fra systemet kan LME kanskje legge deg inn manuelt?
Til Toppen
Arne Kristian
websjef

InnleggSkrevet: Ons Aug 19, 2009 9:59 am    Tittel: Re: falt ut av resultatlista Svar med Sitat

Torkel skrev:
Ser at jeg ikke er kommet med på resultatlista denne gangen, av en eller annen merkelig grunn. Synes det gikk veldig bra, og med tiden 48,12 kom jeg ikke så langt bak Per R, på en klar 2 plass på 4 km, og ikke minst slo jeg Håvard Laughing (det skjer ikke så ofte pt).

Nå er lista over redigert, og en ny oppdatert pdf-fil ligger ute på resultatsidene.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet