B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Spurt 16. juni

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> PRI og Spurt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Heidi Mørkved
Mesterskapsløper og spurter

Ble Medlem: 25 Mai 2008

InnleggSkrevet: Søn Jun 21, 2009 11:21 pm    Tittel: Spurt 16. juni Svar med Sitat

Jeg lurer på hvem som har bestukket Anders til å ikke legge ut "spurt-lister" fra sprinten på Tverlandet... Er det de unge guttene som føler at de "eldre damene" på ca. 30 år puster dem i nakken (eller faktisk på siden av dem?) eller er det noen av de middelaldrende mennene (i 40 års-krisa?) som ikke liker at damene løper fra dem? Venter i spenning Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Man Jun 22, 2009 8:00 am    Tittel: Svar med Sitat

Jeg er heldigvis fremdeles godt inne i 30-årene og kan glatt heve meg over innlegg som dette.

Hadde det truffet meg ville jeg logget inn som admin og slettet hele tråden. Pass på, jeg følger med deg. Sensuren finnes for å brukes.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Heidi Mørkved

InnleggSkrevet: Man Jun 22, 2009 9:56 am    Tittel: Svar med Sitat

Etter mitt syn er du selvsagt i kategorien "de unge guttene", Arne Kristian! Kunne ikke tenkt tanken på at du var på vei til å bli middelaldrende Smile
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Man Jun 22, 2009 10:03 am    Tittel: Svar med Sitat

middelaldrende
adj. middelaldrende ( a3) ['midəlɑldɾənə] godt voksen, halvgammel

Fra et annet sted på nettet:
Sitat:
Middelaldrende mest ulykkelige

40-årene er de tyngste årene, med minst glede og mest tristhet. Det viser en ny stor studie med data fra to millioner mennesker i 80 ulike land, deriblant Norge.

Midtlivskrise er ikke noe nytt fenomen, og nå bekrefter en stor global undersøkelse at norske menn og kvinner ikke er alene om å oppleve vanskelige år midtveis i livet.

Vi har best psykisk helse tidligst og sent i livet, ifølge studien fra University of Warwick i Storbritannia. Studien er til publisering i Social Science & Medicine.
osv osv

Så jeg synes du bør være mer forståelsesfull. Hvis livet er tungt og man er litt sliten, hvorfor i all verden skal man gidde å ta ut den siste energien på en spurt? Slutt med mobbingen, vis forståelse!

Laughing
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Heidi Mørkved

InnleggSkrevet: Man Jun 22, 2009 10:44 am    Tittel: Svar med Sitat

Beklager alle i 40-årene Smile Denne undersøkelsen var helt ukjent for meg til nå. Neste gang skal jeg ikke spurte riktig så fort! Samtidig er kanskje ikke dette noe problem? De i 40-årene (og evt. eldre) kommer kanskje ikke på spurt-lista uansett... Ungguttene tar vel seieren der Smile
Very Happy
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> PRI og Spurt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet