B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Kontaktannonse tomansstafett
Gå til side Forrige  1, 2

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Jakob
Forumavhengig

Ble Medlem: 10 Jun 2009

InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 9:16 pm    Tittel: Svar med Sitat

Etter innleggene her på forumet å dømme, kan det bli mange interessante lag og løpestiler (AK med 3-åring på ryggen osv. Surprised ) Smile

Fam. Skogan stiller med familielag med meg å pappa! Og vi går selvfølgelig for gull!!! Laughing Laughing Laughing

Sist endret av Jakob den Tor Jun 18, 2009 12:38 pm, endret 1 gang
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Heidi Mørkved
Mesterskapsløper og spurter

Ble Medlem: 25 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tor Jun 18, 2009 7:22 am    Tittel: Svar med Sitat

B&OI`s diskusjonsforum har en rekkevidde og interesse som jeg ikke tror noen av oss kjenner rekkevidden av... I går fikk jeg denne tekstmeldingen

"Hei! Æ e ei dame på 34 år. Har aldri orientert, men har utrolig god gripeevne. E bygd for fart. Har rekord 9,2 s. på 60 m. Vel og merke i 6. klasse. Noe håp? Smile "

Denne kandidaten når nok desverre ikke opp blant de jeg til nå har rangert som de beste kandidatene til stafettlaget, men orienteringssporten har jo her muligheter for en ny rekrutt...
Smile
Jakob
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Tor Jun 18, 2009 11:55 pm    Tittel: Svar med Sitat

Pappa svikter meg til fordel for sankthansfeiring,SadSadSad så jeg har (foreløpig) ingen å løpe med.

Så, Heidi!
Kan du være interessert i en 15-åring med gode kartkunnskap og brukbar fart i terrenget, på en god dag.
Jeg lar meg aldri stesse, ikke en gang når jeg er for sein (bare spør Arild Smile ) og når jeg deltar, går jeg ALLTID for gull!!!

På kortere distanser har jeg ofte slått Marit (sist på sprint-KM i år, med ett minutt) og jeg var like bak på mellomdistansen. Og da hadde jeg en dårlig dag Smile !

Av tidligere meritter har jeg 5 KM-sølvmedaljer og gull sølv og bronse fra NNM (+noen bronser og sølv jeg har rota bort) Smile
Med Petter i klassen regner jeg meg for unnskyldt for ikke å ha noen gull i KM Smile !! Smile

Jeg har ingen - hverken barn eller voksne - som trenger pass, så med meg på laget har du masse tid i pausene til å slappe av og forberede deg på neste etappe.

Håper jeg har sjangs til å få springe 2-personsstafetten (man skal jo være kjønnsnøytral i 2009) med en (topp?)løper som deg Very Happy Very Happy

PS: Hvem bryr seg vell om vi springer med eller uten kart, så lenge vil holder stor fart!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Heidi Mørkved

InnleggSkrevet: Fre Jun 19, 2009 12:36 pm    Tittel: Svar med Sitat

Dette var absolutt en av de beste søknadene om å få springe på samme lag som meg på stafetten! Du har mange meritter og ikke minst ingen unger (eller voksne) jeg må passe på i pausene Smile Dessuten liker jeg jo innstillingen din om at "det ikke er vits i å trene på å bomme" Smile

Jeg regner med at dette i så fall ikke blir som den berømte "katta i sekken" jeg har hørt du tidligere har snakket om Smile

Hvis jeg og Jakob springer på lag kan vi jo utfordre Anita og Marit til en duell?
Smile
Marit J
Forumavhengig

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Fre Jun 19, 2009 3:54 pm    Tittel: Svar med Sitat

Ser Jakob at du undertegner som stolt medlem av "Team Kverulantene". Siden jeg er den andre medlemmen så burde vi kanskje ha fortsatt vårt gode teamarbeid fra stafetten på Kjerringøy, men det tror jeg blir et alt for sterkt lag, så jeg tilgir deg hvis du du heller satser på Heidi for å få mer jevnbyrdige lag.

Hvis Anita er med så tar jeg gjerne utforderingen din Heidi.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Jakob
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Fre Jun 19, 2009 9:58 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jevnbyrdig å jevnbyrdig. . . . Det var ikke akkurat DET jeg hadde i tankene!!! Very Happy Very Happy Hvis Heidi treffer postene (hvilket forutsetter at hun også holder fast på kartet Smile ) tror jeg nok hun løper raskere enn deg Marit!

Men vi får se på tirsdag!! Smile Smile Smile Very Happy
anito
Forumavhengig

Ble Medlem: 28 Mai 2008

InnleggSkrevet: Søn Jun 21, 2009 9:58 pm    Tittel: Svar med Sitat

Tilbudet fra trippel KM vinner sier jeg selvsagt ja til! Som lett forvirra Tårnfrid skulle jeg nok klare å passe Lene mellom etappene! Dessuten har jeg jo litt større barn som kanskje har bedre barnetekke enn meg.....

Ellers har Lars en fin presenning - så synes flest mulig skal satse på grilling etterpå. Det blir trivelig.
Heidi Mørkved

InnleggSkrevet: Søn Jun 21, 2009 11:13 pm    Tittel: Svar med Sitat

Takk for tilliten Jakob! Bra du har tro på meg Smile
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet