B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Kontaktannonse tomansstafett
Gå til side 1, 2  Neste

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Heidi Mørkved
Mesterskapsløper og spurter

Ble Medlem: 25 Mai 2008

InnleggSkrevet: Man Jun 15, 2009 11:50 am    Tittel: Kontaktannonse tomansstafett Svar med Sitat

Ung, relativt uerfaren kvinnelig orienteringsløper søker partner til tomannstafetten. Trenger noen som kan få meg på rett kurs på orienteringssportens kronglete veier…

Er ustabil, motivert og i godt humør om jeg finner postene, havner utenfor kartet eller mister kartet. Har spurtegenskaper (alt er relativt…), vilje, stayerevne, to KM-medaljer og gnagsår.

Du må gjerne ha retningssans, humør, KM-medaljer eller andre meritter… PRI er denne gangen viktigere enn BMI, men du må gjerne også ha en kropp bygd for fart.

Kanskje vi kan møte skogens utfordringer og mysterier sammen?

Bill. mrk. ”Like barn leker best”. Alle svar vil bli mottatt med takk.
Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Heidi Mørkved

InnleggSkrevet: Man Jun 15, 2009 7:33 pm    Tittel: Svar med Sitat

33 visninger og ingen svar her... Mange som er interessert, men ikke tør å innrømme det offentlig? Har derimot fått mange henvendelser privat så nå må dere bare skynde dere før jeg bestemmer meg Smile
Elin I.
Forumavhengig

Ble Medlem: 11 Jun 2008

InnleggSkrevet: Man Jun 15, 2009 10:00 pm    Tittel: 2-manns stafetten Svar med Sitat

Jeg trenger også partner på det løpet, men føler vel ikke helt at jeg kan dekke alle kriteriene (selv om Håvard og jeg slo deg og Marit i fjor...). Jeg finner for det meste postene greit, men løper for sakte i mellom. I fjor fikk jeg løpe med Håvard, men med hans nivåøkning så tror jeg mammaen er passè i år Question (kanskje bedre med faren?).

Morsomt hvis det blir mange 2-generasjons par i dette løpet. Så får vi som blir til overs danne andre par, selv om jeg gjerne tar en rask partner... Wink som trenger litt lange pauser mellom etappene Very Happy

Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Per R
Forumavhengig

Ble Medlem: 08 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tir Jun 16, 2009 12:22 pm    Tittel: Svar med Sitat

Very Happy Det er godt at jeg ikke har lagt løypene ennå. Kanskje dere har noen ønsker med tanke på det videre opplegget. Bare kom med ønsker...
Hilsen løypeleggeren Per
Til Toppen
Arne Kristian
websjef

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Tir Jun 16, 2009 12:56 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jeg vet ikke om jeg kan delta ennå, men jeg ønsker meg nedoverbakke, mange og vanskelige poster. Ingen langstrekk.
Til Toppen
Marit J
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Tir Jun 16, 2009 5:25 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jeg tenkte på familielag, men Heidi J har sviktet meg til fordel for aklimatisering på Østlandet fram til O-festivalen. Tenkt å gå der nede og svette og bade når hun kan være heime i kaldværet og utgjøre superlag i lag med mora si.

Den andre kandidaten Frode er løpsleder så ingen lagkamerat å få der heller. Lene er litt vel uerfaren ennå.

Så Heidi jeg har KM medaljer og andre medaljer, PRI og BMI er lavere enn i fjor, og en gang i tiden hadde jeg kropp bygd for fart. Men jeg er litt skeptisk til deg som "kaster" kartet for å ha mindre dødvekt i spurten. Veksling i denne stafetten skjer med overlevering av brikke og kart, hvordan skal jeg finne fram hvis jeg bare får brikke.

PS! har en 5 åring som må ta med på kjøpet som stafettpinne, dvs du slipper å bære henne med deg når du løper, men må underholde henne i pausene.
Til Toppen
Arild
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Tir Jun 16, 2009 8:25 pm    Tittel: Svar med Sitat

Vet ikke helt om Per og Arne Kristian tenkte på det samme.....
Det argumenteres veldig for familielag. Klarer du å ordne med det på ei uke, Heidi ?
Mye skadetrøbbel blant Hegrebergerne akkurat nå, men kanskje fortsatt mulig med et rent Hegreberg-lag med Håkon og Bjørnar, selv om både PRI og BMI er noe forskjellig.
Til Toppen
anito
Forumavhengig

Ble Medlem: 28 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tir Jun 16, 2009 8:34 pm    Tittel: Detaljer om stafetten? Svar med Sitat

Kjære løypeleggere jeg føler at det er mye taus kunnskap om opplegget rundt 2 manns stafetten - For en uerfaren er det mange spørsmål. Er det om å ha største alders og kjønnsspredning på laget - eller en match som er nærmest mulig en gitt PRI eller MJI indeks osv..

Til Heidi så hadde jeg jo trodd at jeg var en opplagt kandidat til deg - ihvertfall hvis vi skal løpe samtidig - jeg er jo god til å holde kartet - men det dreier seg kanskje ikke om parløp... Smile Rolling Eyes Surprised

Trivelig blir det uannsett - med St.hans feiring og greier!!
Bjørnar
O-troll

InnleggSkrevet: Tir Jun 16, 2009 8:57 pm    Tittel: Svar med Sitat

Må melde pass på alle fronter, er på ferie for tiden. Noterer meg ufin kritikk av min BMI og PRI fra en reltativt nær slektning, og til det vil jeg bare si at begge deler er i fin stigning i sommersolen. Ser frem til BMI-løpet, der vinner kåres ut i fra formelen: totalttid = slutttid/kroppsvekt i andre*km.
Til Toppen
Heidi Mørkved

InnleggSkrevet: Tir Jun 16, 2009 10:02 pm    Tittel: Svar med Sitat

Nå ser det jo ut som om det kan bli noen alternativer å velge blant Very Happy Utrolig hvordan folk lar seg lure av en god spurt og to KM-medaljer...

Er litt usikker på innlegget til Per? Hva innebærer "det videre opplegget"? Er det her snakk om postene som Arne Kristian utelukkende tenker på eller har det noe med St. Hans-feiringen å gjøre?

Arild, jeg skal gjøre mitt beste for å stille et familielag! Tar ferie på fredag og da har jeg jo noen feriedager på meg til å finne noen...

Jeg og Anita må jo ha større suksess hvis vi ikke springer samtidig enn hvis vi springer samtidig (tenker da på løpet i Valnesfjord der vi i god fart var på vei mot posten sammen helt til vi oppdaget at vi ikke hadde samme post likevel og på KM der Anita ble en slags førerhund for meg...). Du er høyt på lista mi Anita! Dessuten går det jo egentlig ikke an å takke nei til en trippel kretsmester som Marit... Enkelte har sagt at de skal ordne en kart-mappe med tittelen "Jeg løper alene" på til meg så skal greie å ta vare på kartet til deg! Ettersom jeg snart tar ferie skal det nok også gå greit å passe på Lene noen minutter... Å gå fra 20 11-åringer til en 5-åring går nok bra Smile

Her blir det jevnt i kampen om å få lov til å springe på lag sammen med meg Very Happy

Blir forresten interessant med løpet Bjørnar planlegger! Her er det bare å ligge på latsiden med treningen framover Very Happy
Arne Kristian
websjef

InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 8:17 am    Tittel: Svar med Sitat

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å delta, men det er mulig Nordhei stiller familelag likevel. Lillesøster har jo fått dilla igjen, og hun kan jo passe tanteunge mens jeg er ute og løper, så veksler vi kart og barnepass ved veksling.

...men dette blir nok kun ved pent vær. Da kan vi jo også grille pølser.

Blir det dårlig vær blir deg jo kaldt og vått, og det gidder jeg ikke. Det er ikke derfor jeg springer orientering. Jeg gjør det for å komme meg ut i sola for å bli brun.

Jeg beklager også at jeg har dratt inn BMI inn i diskusjonene her på forumet. Kanskje skulle vi delt inn i vektklasser som i bryting i stedet for alder og kjønn?

Arrangør av 2mannsstafetten har vel i alle fall frie tøyler. Jeg liker ikke elementet med at den som kommer først i mål er vinneren? Hvorfor skal de som løper raskest vinne hele tiden? Det er ikke logisk, og heller ikke rettferdig.
Til Toppen
Per R
Forumavhengig

Ble Medlem: 08 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 9:18 am    Tittel: Svar med Sitat

Very Happy Very Happy Befarte terrenget i går kveld etter sprinten på Tverlandet. Det så bra ut. Så 2 fine orrahaner(eller tiur) på jakt etter noe spennende- Kanskje dette er noe som hisser opp Heidi M.
Kan også garantere at kartet er bra og det er lite plantefelt der jeg legger løypene. Har nemlig planer om å starte fra det nye vannbehandlingsanlegget på Heggmoen og legger opp til tre sløyfer som også er barnevennlige(så kan dere lure??). Nydelig utsikt blir det også. Håper på godt vær, kanskje grilling eller kaker og saft. Ta gjerne med campingstoler slik at dere kan kvile i pausene. Det er også mulig å stå under tak dersom det blir noen dråper i lufta. Arrangørene kan kjøre helt opp mens de andre må gå ca. 900 meter på en nyasfaltert vei med jamn stigning(fra bommen). Velkommen alle store og små.
Løypelegger Per
Til Toppen
Arne Kristian
websjef

InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 9:27 am    Tittel: Svar med Sitat

Barnevennlige løyper? Kan jeg løpe med ei på snart 3 år på ryggen, mener du? Hvor lang er løypa?
Til Toppen
Heidi Mørkved

InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 12:36 pm    Tittel: Svar med Sitat

Høres flott ut Smile Vet du noe om disse orrhanene eller tiurene var interessert i å være med på stafetten? Hvis ikke kan jeg jo invitere min kommende stafett-partner med på tiurleik St. Hans-natten... Kanskje med Per som guide?
Aviâja
Forumavhengig

Ble Medlem: 07 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 2:06 pm    Tittel: Svar med Sitat

Hva med å ha påmelding og trekke partner. Det kan gi artige, uforutsigbare lag!
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2  Neste
Side 1 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet