B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Vakter på bodin

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> Kjøp og salg
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Ida Hegreberg
Nybegynner på forumet

Ble Medlem: 29 Apr 2008

InnleggSkrevet: Fre Sep 26, 2008 5:33 pm    Tittel: Vakter på bodin Svar med Sitat

er det noen som er interressert i å kjøpe seg bort fra vakter på bodin?
jeg tar gjerne jobben. prisen er 50 kr/t, og jeg gjør det på kort varsel. det eneste du trenger å gjøre, bortsett fra å ringe meg eller sende meg en sms (og betale meg:P) er å levere meg nøklene. Cool Cool Cool Cool Cool Cool

er du interresert, ring 90693988, men ikke ring på hverdager mellom 08.10 og 15.20 (send sms)Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing [/b]
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Ida Hegreberg
Nybegynner på forumet

InnleggSkrevet: Man Sep 29, 2008 8:35 pm    Tittel: Svar med Sitat

jeg skal ikke løpe løp i morgen, så hvis den som skal sitte vakt da (ikke at jeg vet hvem det er) ønker å løpe i morgen og ikke har funnet noen andre til å sitte vakt for seg, kan jeg i morgen (30.09)
Til Toppen
Arne Kristian
websjef

InnleggSkrevet: Tir Sep 30, 2008 9:14 am    Tittel: Svar med Sitat

Jeg skal ikke kjøpe tjenester av deg nå, bare si at jeg muligens kommer til å benytte meg av dette en gang i framtiden.

Holder på med oppussing av leilighet, som vil kunne ta flere måneder, og da synes jeg at det er fint at det finnes ungdommer som ønsker å gjøre dette.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> Kjøp og salg Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet