B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

PRI før sommeren

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> PRI og Spurt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Anders K
Forumavhengig

Ble Medlem: 05 Mai 2008

InnleggSkrevet: Lør Jun 20, 2009 8:33 pm    Tittel: PRI før sommeren Svar med Sitat

12 løp er grunnlaget for PRIen når statistikken nå tar sommerferie. Med variasjon i løpstyper og terrengtyper (Sørfold, KM på Helgeland og sprint på Tverlandet) begynner tallene å bli ganske representative for mange. Sprinterne tullet på seg poeng i mellomdistansen i Korgen... Løpere med bare 1 eller 2 løp er ikke med i listene.

Arild troner øverst med 81, Petter 84 og Lars 86. Erik Heggbom fremdeles 102, samme som Bjørn Godal (dette betyr langt bak i feltet på klubbmesterskapet, Bjørn!). Marit Johnsen klatrer og klatrer på lista, nå 103. Per R har hatt ferie i Roma og står fortsatt på 106. Håvard Irgens har 106, Aviaja 107. Leif Magne 108 og jeg har sneket meg opp til 110 etter sikker løping på Helgeland. Jakob er jevn, og er nå oppe på 111. Heidi M (med og uten kart) tilbake til 114, og Håkon har vel også løpt litt for langt (?) noen ganger og har 115. Torkel har 116. Web-redaktør Arne Kristian holder sitt løfte om å "løpe seg i form" og ligger nå på 117! Jan holder 118, Fredrik 119, Tore J 120, Ask 125. Bjørnar 132 og Jens Viggo med fin fremgang fra i fjor, nå 133. Anders S og Anita har begge 136, og Øyvind beveger seg opp på listene til 138. Åge er også i siget, og har fremgang på fire til 140. Mari og Heidi J er ganske likt, med 154 og 155.

Noen som savner navnet sitt?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Anders K
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Lør Jun 20, 2009 8:41 pm    Tittel: Svar med Sitat

Ny liste - hvem har forbedret PRI'en sin mest fra i fjor? Very Happy
Her er 10 på topp - lista over prosentvis forbedring fra 2008 til 2009. La deg inspirere av disse her! Ikke uventet er det ungdommer og "ferskinger" som dominerer lista:
1 Fredrik Kristiansen 28 % fremgang
2 Tore Tveraabak 21 % fremgang
3 Jakob K Skogan 18 % fremgang
4 Anders Stensland 16 % fremgang
Reidar Andersen 16 % fremgang
6 Frode Ikdahl 15 % fremgang
7 Christian Søvik 14 % fremgang
Håvard Irgens 14 % fremgang
9 Heidi Mørkved 12 % fremgang
Geir Moen 12 % fremgang

(ajour etter sprintløpet 16.6.09)
(Mange andre har også forbedret seg - er nivået stigende? Marit J med 8 %, Arne Kristian med 2,4 %, Leif Magne med 2,1 % - mens min egen fremgang på 0,3 % ... jo, jo: fremgang er fremgang!)
Til Toppen
Jakob
Forumavhengig

Ble Medlem: 10 Jun 2009

InnleggSkrevet: Man Jun 22, 2009 2:44 pm    Tittel: Svar med Sitat

Den lista der er jeg fornøyd med! Smile Endelig er jeg på pallen, UTEN at Petter ligger foran meg!!! Very Happy Very Happy
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Frode
Aktiv

Ble Medlem: 30 Apr 2008

InnleggSkrevet: Ons Jun 24, 2009 9:49 am    Tittel: Svar med Sitat

Hvordan det er mulig å få en fremgang på 15 % med å løpe sakte i noen sprintløp eller bryte karusell-løp er ikke lett å forstå. Men man må vel bare stole på Anders og mattekunnskapene hans. Kanskje løpsleder og løypelegger slipper å møte kl 15 00 for sende meg ut på PRI-løpet likevel.
Til Toppen
Anders K
Forumavhengig

InnleggSkrevet: Man Aug 24, 2009 5:45 pm    Tittel: Svar med Sitat

Oppjusterte PRIer er etterlyst, siden vi nå nærmer oss KM stafett og klubbmesterskapet (PRIO-løpet). Tallene skal justeres for NNM og sprinten i Løpsmarka, og jeg nevner bare her der det er en del endringer fra tallene øverst i dette emnet, MG er tatt med:
Håvard Irgens frem 6 poeng. Håkon frem 4, Heidi Jensen frem 3, Ask frem 3, Tore frem 3, Torkel frem 2 (11.august!), Jakob frem 2.
Heidi Mørkved ned 4, Anders S ned 4, Anita ned 3, Fredrik ned 4.
Anne Marthe har 133 (samme som Jens Viggo!), og MG-generalen har 146.
Til Toppen
Elin I.
Forumavhengig

Ble Medlem: 11 Jun 2008

InnleggSkrevet: Tor Aug 27, 2009 8:12 pm    Tittel: Svar med Sitat

Du må gjerne fortelle oss som ligger litt lenger bak hvordan det ligger an også. Dette er jo løpet der vi har en unik sjanse til å komme tidlig i mål hvis vi ikke roter oss bort...
Elin
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> PRI og Spurt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet