Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
Av |
Innlegg |
Arild Forumavhengig
Ble Medlem: 29 Apr 2008 Innlegg: 273
|
Skrevet: Man Mai 20, 2013 8:55 pm Tittel: Saltenkarusell 21.5 |
|
|
Vårt lager med A4-plastlommer er i ferd med å ta slutt. Det er usikkert om beholdningen rekker til løpet i morra. Alle oppfordres til å ta med plastlomme fra et tidligere løp for gjenbruk.
Det er forøvrig knallfint i skogen nå. Ingen undervegetasjon, fortsatt frosne og faste myrer, såvidt litt grønt på trærne, ingen insekter og nesten ingen bush. Værmeldinga er topp. Det ligger an til en flott tur i skogen, uansett når en melder seg på. Ligger det an til årsbeste i antall deltakere ??
 |
|
Til Toppen |
|
 |
Frode Aktiv
Ble Medlem: 30 Apr 2008 Innlegg: 32
|
Skrevet: Ons Mai 22, 2013 7:38 am Tittel: |
|
|
Ja hvor tar plastposene veien? Betalte en regning for 2500 poser like før påske. De kan umulig være brukt opp?? |
|
Til Toppen |
|
 |
Bamse Orienteringslegende
Ble Medlem: 30 Apr 2008 Innlegg: 193
|
Skrevet: Ons Mai 22, 2013 3:54 pm Tittel: |
|
|
Plastposene er på plass og nok til langt ut i neste sesong. |
|
Til Toppen |
|
 |
Anders K Forumavhengig
Ble Medlem: 05 Mai 2008 Innlegg: 172
|
Skrevet: Ons Mai 22, 2013 4:12 pm Tittel: |
|
|
Flott i skogen i går, og årets deltakerrekord, 81! Mye sprek løping av de yngste i 2 og 3/4 kilometerløypa, og tøffe 15-åringer som (frivillig, denne gangen) sprang løypa på nesten 7 km, på bra tider.
Størst prestasjon stod kanskje Søvik og Søvik for, som begge fikk slutt-tiden 1.25.13! Ikke så mye konkurranseinstinkt i den familien??
Selv har jeg forstått tabbene mine på post 12 og 13: etter noen riktig raske (sjekk strekktidene!) kortstrekk på god kompassretning til post 10 og 11, ble jeg så gira at jeg ikke skjønte at jeg måtte legge noen (enkle) planer til de neste postene. Dette kalles "skifte av teknikk" - og jeg har vel lest om det en gang... |
|
Til Toppen |
|
 |
|