B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Saltenkarusell Vatnlia 7.aug.

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
lme
Nybegynner på forumet

Ble Medlem: 14 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tir Jul 24, 2012 9:01 pm    Tittel: Saltenkarusell Vatnlia 7.aug. Svar med Sitat

Løypene er lagt. Det blir en 4km(A-løype), 3km(B-løype), 2km (C-løype) og en N-løype som er 1.3km. Delvis åpent og lettløpt terreng, med mulighet for både O-tekniske og fysiske utfordringer hvis du trenger det før NNM i Tomsø.

Start og mål ved Vatnelia. Første start kl 18.

Leif Magne
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
lme
Nybegynner på forumet

Ble Medlem: 14 Mai 2008

InnleggSkrevet: Ons Aug 08, 2012 7:54 pm    Tittel: Resultat fra Saltenkarusell 9 Vatnlia 7.8. Svar med Sitat

Grunnet trøbbel med å få installert mOtime på egen PC har jeg ikke fått lest og lagt ut reultatene som jeg lovde løpslederen å gjøre. Muligens kan jeg få gjort det før helga, men lover ingen ting pga at jobbarbeid må prioriteres.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet