B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

O-løper søker hybel

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> Sett og hørt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Torkel
Forumavhengig

Ble Medlem: 03 Mai 2008

InnleggSkrevet: Lør Mar 03, 2012 11:25 pm    Tittel: O-løper søker hybel Svar med Sitat

Fikk denne mailen fra Lars Martin Hafstad, han var m og sprang noen løp for ca 1 1/2 år siden:
Ta direkte kontakt m han hvis dere vet om noe aktuelt Very Happy

Hei Torkel

Tida flyr og det er ikke mange månedene igjen til jeg er tilbakei Bodø for å fullføre siste året på Politihøgskolen. Så jeg prøver no denne gangen som sist, å prøver å finne meg et ok sted å bo skoleåret 2012-2013. Helst en liten sokkel leilighet eller lignende i Mørkved området. Så om du kan poste det på forumet for meg hadde jeg blitt glad!

Hvis noen vet om noen, eller selv har en hybel leilighet til leie, så kan jeg enten kontaktes pr e-post på larsmartinhafstad@gmail.com eller pr tlf 97117078.

På forhånd takk for hjelpa, i et vannskelig boligmarked i Bodø

Lars Martin
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> Sett og hørt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet