B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden B&OIs diskusjonsforum
o-gruppas uformelle samlingsplass

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

2-mannstafett (løypelegger søker kontrollør/fadder)

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Elin I.
Forumavhengig

Ble Medlem: 11 Jun 2008

InnleggSkrevet: Lør Mai 22, 2010 6:11 pm    Tittel: 2-mannstafett (løypelegger søker kontrollør/fadder) Svar med Sitat

Nå er løypelegger i gang med planleggingen av årets 2-mannstafett så det er bare å begynne med kontaktannonsene. Jeg tror ikke at kakefaktoren blir like høy på dette løpet som det på tirsdag, da verken løypelegger eller løpsleder bør prioritere kakespising hvis vi skal oppover på resultatlistene i løpet av sesongen Wink , men spennende skal det bli.
Jeg har tatt over løypeleggingen fra Torkel så han endelig skal få løpt 2-mannstafett med Håvard. Very Happy
Jeg har laget kart på o-cad før så det tekniske skal nok gå bra, men hvis det er en erfaren løypelegger der ute som ikke kan delta 15. juni tar jeg veldig gjerne i mot en løypeleggefadder til sjekk av løypene, før jeg setter ut postene og trykker kartene. Vi skal løpe mange løp i det område i år, så hvordan få til en helt ny løype??

Jeg har fått med meg tipset om merkebånd ved synfaring.
Elin (som må prioritere avslutning med idrettskolen tirsdag og ikke får testet Heidi og Anitas løyper -og KAKER Smile
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Frode
Aktiv

Ble Medlem: 30 Apr 2008

InnleggSkrevet: Man Mai 24, 2010 8:34 pm    Tittel: Svar med Sitat

Det er ikke sikkert løpsleder bør holde større fart enn det han gjør av hensyn til manglende o-tekniske feridgheter. Men med tanke på at vi har hatt konfirmasjon i helga så bør det bli lite kake fremover uansett.

Du får legge løypene slik at løpsleder kan sitte tørt og godt inne i busskuret, mens stafettløperne står ute i pæssregnet og venter på tur.
Til Toppen
Elin I.
Forumavhengig

Ble Medlem: 11 Jun 2008

InnleggSkrevet: Tor Mai 27, 2010 11:06 pm    Tittel: Været mm Svar med Sitat

Nå har jeg bestilt pent vær Laughing den dagen, men skulle det ikke klaffe så må du nok sitte i et telt da planen er å dra start og arena litt lenger inn. Vi får snakkes om detaljene.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    B&OIs diskusjonsforum Forum Hovedsiden -> O-løp Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet