Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
Av |
Innlegg |
admin Administrator på forumet
Ble Medlem: 03 Jan 2007 Innlegg: 267
|
Skrevet: Man Des 21, 2009 10:27 am Tittel: Skiorientering (luke 21) |
|
|
Noen som kan fortelle litt om hvor man kan skaffe seg kart for skio?
God jul. |
|
Til Toppen |
|
 |
Bamse Orienteringslegende
Ble Medlem: 30 Apr 2008 Innlegg: 193
|
Skrevet: Man Des 21, 2009 10:46 am Tittel: |
|
|
Jeg vet ikke hvor man skaffer seg kart for skio, men jeg vet at det er brukbart føre i marka nå. Tråkket spor i Sandjordløypa igår og passerte en skipost. |
|
Til Toppen |
|
 |
Heidi Mørkved Mesterskapsløper og spurter
Ble Medlem: 25 Mai 2008 Innlegg: 105
|
Skrevet: Man Des 21, 2009 11:02 am Tittel: |
|
|
Arild er kjempeflink å kjøre løyper så nå er det kjørt opp for både klassisk og skøyting fra Bjørndalslisletta til vanntårnet for de som ønsker preparerte løyper. Hørte også rykter om at kommunen var ute og "rullet" i løypenettet i dag. Får bare håpe på enda mer snø! _________________ Heidi Mørkved
Best uten kart |
|
Til Toppen |
|
 |
Arne Kristian websjef
Ble Medlem: 29 Apr 2008 Innlegg: 509
|
Skrevet: Man Des 21, 2009 11:40 am Tittel: |
|
|
Bamse, er det mulig å gå på ski fra Galnåsen (dvs fra bua i Hammarlia) nå? |
|
Til Toppen |
|
 |
Per R Forumavhengig
Ble Medlem: 08 Mai 2008 Innlegg: 118
|
Skrevet: Man Des 21, 2009 12:31 pm Tittel: |
|
|
Jeg tråkket løype til Erlingbu fra Heia/Trolldalen lørdag. Videre tråkket jeg i jomfruelig landskap og ca 40-50 cm nysnø videre opp hammeren og til Bostolia og ned hele Langlia til traktorveien ved Langlivatnet. Supre forhold.
Når det gjelder salg av skiposten så vet jeg at Anne Marit Isachsen/Lars Norum i Nyholmsgata vet alt om dette.
Kanskje vi sees julaften eller en av juledagene i indre del av Bodømarka.
GOD TUR!! |
|
Til Toppen |
|
 |
Bamse Orienteringslegende
Ble Medlem: 30 Apr 2008 Innlegg: 193
|
Skrevet: Man Des 21, 2009 4:18 pm Tittel: |
|
|
Til Arne Kristian: Det er en gravemaskin som stadig skal opp og ned i løypa fra Galnåsen og som passer på å treffe med sine turer akkurat når det har falt en smule snø. Strekningen derfra og til Vanntårnet er ikke trivelig. Andres behov for "sivilisering" av den nære bymarka har ergret meg i hele vinter. |
|
Til Toppen |
|
 |
Marit J Forumavhengig
Ble Medlem: 29 Apr 2008 Innlegg: 238
|
Skrevet: Man Des 21, 2009 11:20 pm Tittel: |
|
|
Enig i at skiposten er et flott tiltak. Den gir et påskudd til å variere skiturene mer. Vi er i gang med årets poster. Lene og jeg har vært på 3 stk allerede.
Tror skiposten kan kjøpes på BOT kontoret, Intersport og MX Hunstad. (var i alle fall slik i fjor). |
|
Til Toppen |
|
 |
|